דובאי, במבט מלמעלה

ועידת היהלומים של דובאי: מנכ"לי אלרוסה ודה בירס ידברו על עתיד הענף

מרכז הסחורות של דובאי (DMCC) מפרסם כי כמה נואמים חשובים יישארו דברים באירוע הדגל של התעשייה המקומית, ועידת היהלומים של דובאי (DDC), כך דווח ב-Rough&Polished.

 

נשיא אלרוסה סרגיי איבנוב
צילום: ID1974 / shutterstock.com

ועידת היהלומים של דובאי, הנערכת בפעם החמישית, תיערך פיזית ב- Atlantis-The Palm ב-21 בפברואר, תחת הכותרת "עתיד היהלומים". באירוע ינאמו בפני קהל מנכ"ל דה בירס (De Beers) ברוס קליבר (Bruce Cleaver), ומנכ"ל אלרוסה (Alrosa) סרגיי איבנוב (Sergey Ivanov).

 

מנכ"ל דה בירס, ברוס קליבר
צילום: De Beers

האירוע, שיועבר גם בשידור ישיר אונליין לקהל ברחבי העולם, צפוי להתמקד ב"הזדמנויות ובאתגרים הנוכחיים בענף, ובאופן שבו עסקי יהלומים גלובליים יכולים לסייע לעצב את עתיד הצמיחה של התעשייה".

 

יו"ר ומנכ"ל מרכז הסחורות בדובאי, אחמד בין-סוליאם (Ahmed Bin Sulayem), מסר בתגובה כי "[…] זה הולך היות אחד האירועים המרגשים והמשפיעים ביותר של התעשייה בשנים האחרונות, ואפשר להרגיש את ההתרגשות בשוק לקראתו".

 

גם התעשייה הישראלית תפגין נוכחות בתערוכה בדובאי. מכון היהלומים הישראלי יקים בתערוכה פביליון שימוקם במרכז האולם שיוקדש ליהלומים, ובו יציגו 12 חברות ישראליות. המכון יפעיל גם ביתן בפביליון, שיאפשר למבקרים לחפש יהלומים במלאי של החברות הישראליות המשתתפות באירוע. 

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן