בורסת היהלומים יריד כחול לבן

בורסת היהלומים מסכמת יריד כחול-לבן מוצלח

בורסת היהלומים הישראלית ערכה אתמול (רביעי) את יריד כחול-לבן – אירוע פנימי מוצלח ביותר, שהתקיים באולם המסחר במתחם הבורסה. במהלך האירוע, אולם המסחר התמלא ביהלומנים ושקק פעילות. באירוע השתתפו 53 מציגים של יהלומים, אבני חן יקרות, ותכשיטים בשווי עשרות מיליוני דולרים.

 

יריד כחול-לבן כלל השנה לראשונה אגף חדשנות, שבו הציגו שמונה חברות טכנולוגיה, אשר מתמקדות במסחר ביהלומים ותכשיטים, המטרה היא לשלב את המומחיות והניסיון של תעשיית היהלומים הישראלית, עם היצירתיות המוכרת של ענף ההייטק הישראלי. כמו כן, עשרות תכשיטנים הוזמנו לראשונה לאירוע, וקיבלו הזדמנות לרכוש יהלומים ישירות מהמקור.

 

יריד כחול-לבן, שנערך לראשונה לפני כמה שנים במטרה לחזק את הסחר הפנימי בישראל, משמש כזירת מסחר עבור ספקי יהלומים וקניינים מישראל, הנערכת באולם המסחר של הבורסה.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, בועז מולדבסקי, אמר כי "האירוע הוכתר כהצלחה מסחררת. הוא הציג את מה שאנחנו הכי אוהבים לעשות, 'פחות דיבורים ויותר מעשים'. אחרי מעל שנתיים של מגיפה, יכולנו למלא את אולם המסחר עם 53 מציגים, 8 חברות טכנולוגיה, ומאות מבקרים שבאו לעשות עסקים. זו זריקת אדרנלין לחברי הבורסה".

 

יו"ר ועדת התערוכות של הבורסה, מאירה וייסברג, הייתה אחראית לארגון האירוע. "הפעם החלטנו לכלול אגף חדשנות כדי להציג טכנולוגיות המיועדות לתעשיות היהלומים והתכשיטים. כמו כן, הזמנו יצרני תכשיטים להשתתף. אני מאמינה שהחדשנות הטכנולוגיה והשותפות עם תעשיית התכשיטים הם שני מנועי צמיחה, שיכולים להבטיח את הצלחתה של תעשיית היהלומים בעתיד". 

 

בורסת היהלומים יריד סחר
צילום: ISDE

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן