בורסת היהלומים שאמה הכהן

טקס הדלקת נרות חנוכה בבורסת היהלומים

טקס הדלקת הנרות המסורתי, המתקיים מדי יום במהלך חג החנוכה באולם המסחר של בורסת היהלומים, נפתח באופן חגיגי ביום ראשון, בנוכחות ראש עירית ר"ג הנבחר, מר כרמל שאמה-הכהן, שהגיע להדלקת נר ראשון של החג.

 

נשיא בורסת היהלומים יורם דבש, וראש העיר שאמה-הכהן התכבדו במצוות הדלקת נר ראשון, לקול שירת "מעוז צור" של הנוכחים. טקס הדלקת החנוכייה נערך בהשתתפות יותר מ-400 חברי בורסה וחברי הנהלה, והסתיים בהרמת כוסית, איחולי חג שמח וחלוקת סופגניות למשתתפים. את הטקס אירגן אשר אייזן, יו"ר ועדת תרבות תורנית.

 

לפני טקס הדלקת החנוכייה, נועדו ראש העיר ונשיא בורסת היהלומים בלשכת הנשיא, בנוכחות בכירים וחברים נוספים בהנהלת הבורסה. בשיחה עם ראש העיר הנכנס, עמד נשיא הבורסה דבש על הקשרים ההדוקים של הבורסה עם עיריית רגמת גן, ועל מקומה המשמעותי בעיר. "אני מקווה כי היחסים הטובים ימשיכו גם בזמן כהונתו של שאמה הכהן", אמר הנשיא.

 

ראש העיר הנכנס בירך את הנוכחים, ואמר כי "הבורסה היא הגאווה של רמת גן. תושבי העיר ואני רואים אתכם כמנוע הצמיחה של העיר. הצלחתכם היא הצלחת העיר, דאגתכם היא דאגת העיר. ככל שנלך יחדיו, נקטוף יחד הצלחות".

 

מימין לשמאל: מנכ"ל הבורסה ערן זיני, נשיא הבורסה יורם דבש, ראש העיר ר"ג כרמל שאמה-הכהן, ויו"ר מכון היהלומים בועז מולדבסקי
צילום: אחיקם בן יוסף

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן