בורסת היהלומים הודו דיוואלי

בכירי בורסת היהלומים השתתפו באירוע מיוחד לציון דיוואלי

בכירי בורסת היהלומים הישראלית ציינו ביום חמישי (24 באוקטובר) את חג הדיוואלי (ראש השנה ההודי), באירוע מיוחד שנערך בבורסה. לצדם, השתתפו באירוע יהלומנים הודיים שמתגוררים בישראל ועובדים בבורסה שנים רבות, ואורחים נוספים.

 

אורח הכבוד באירוע היה שגריר הודו בישראל, סנג'יב סינגלה. בחגיגה השתתפו גם נשיא בורסת היהלומים יורם דבש, מנכ"ל הבורסה ערן זיני, יו"ר מכון היהלומים בועז מולדבסקי, מ"מ נשיא הבורסה חזי בלום, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים קובי קורן, המפקח על היהלומים אופיר גור, וכן חברי הנהלת הבורסה ואורחים נוספים.

 

נשיא בורסת היהלומים יורם דבש עם שגריר הודו בישראל
צילום: צפריר רוזנפלד

את הטקס פתח יו"ר הוועדה לקשרים בין-לאומיים בבורסה, אורי ספירו, שאמר: "בבורסה ליהלומים בישראל פועלות חברות יהלומים רבות מהודו, המנהלות עסקים מפוארים בארץ, כולל פעילות ענפה של הבנק ההודי. קהילת היהלומנים ההודית ממלאת תפקיד חשוב בקשרים ההדוקים בין ישראל והודו המהווים חלק מרכזי מהמסחר בין ישראל לבין המעצמה הידידותית במזרח".

 

שגריר הודו בישראל, סנג'יב סינגלה, אמר בדבריו כי "יש לי את הכבוד ואת ההזדמנות הנפלאה לחיות בישראל ולחגוג את ראש השנה ההודי פה. אנחנו, עם העמיתים הישראלים, עושים יחד עבודה נפלאה ומשפיעים משמעותית על ענף היהלומים העולמי". בסיום נאומו פנה ליורם דבש ואמר לו בעברית "שנה טובה לך, לכל חברי הבורסה ולכל עם ישראל".

 

את האירוע חתם המפקח על היהלומים, אופיר גור, שאמר: "הקשר ביננו ליהלומנים מהודו חשוב לא רק בהיבט החברי, אלא גם להמשך עשיה מבורכת ביהלומים. טקס הדיוואלי מואר, כמו חג החנוכה שלנו שקרב ובא".

 

המפקח על היהלומים אופיר גור
צילום: צפריר רוזנפלד

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן