gucci art 8991423

גוצ'י מותג יוקרה איטלקי

גוצ׳י (Gucci), מותג יוקרה איטלקי של מוצרי אופנה ועור, הוקם על ידי גוצ׳יו גוצ׳י (Guccio Gucci) בפירנצה ב-1921. כיום נמצא המותג בבעלות חברת האחזקות הצרפתית Kering, ונחשב למותג האיטלקי הנמכר ביותר ואחד מ-100 מותגי היוקרה המובילים בעולם.

גוצ׳י מעצב ומייצר בגדים, תיקים, מוצרי עור קטנים, אביזרי נסיעות, הנעלה, תכשיטים, שעונים, משקפי שמש, בשמים, וקוסמטיקה, הן לגברים והן לנשים. זאת ועוד, המותג מעצב ומייצר גם ביגוד ופריטי לייפסטייל אחרים לילדים.

המשרדים הראשיים של גוצ׳י ממוקמים בפירנצה, והוא מדורג במקום ה-42 ברשימת ״המותגים היקרים בעולם״ של פורבס נכון ל-2015. על פי פורבס, נאמד ערכו של גוצ׳י ב-12.4 מיליארד דולר, והמכירות נטו ב-2015 הסתכמו ב-4.5 מיליארד דולר. מתוך כלל הלקוחות, מהווים לקוחות סיניים כשליש.

המוסיקאית הבריטית פלורנס וולש, הסולנית של פלורנס אנד דה משין (Florence + the Machine), מונתה לתפקיד השגרירה החדשה של גוצ׳י. במסיבת העיתונאים שערכה גוצ׳י, ענדה וולש ענדה צמיד ומגוון טבעות מהאוספים האייקונים של החברה, ה-Marche des Merveilles ו-Flora. על אצבעותיה ענדה הזמרת טבעות זהב צהוב 18 קרט וזהב ורוד 18 קרט, כל אחד מהן משובצת באבנים יקרות, יהלומים, או מוטיבים כדבורת הדבש.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן