שבוע היהלומים בניו יורק

ייבוא המלוטש לארה"ב ירד באוקטובר, ייבוא הגלם שילש עצמו

יבוא היהלומים המלוטשים לארה"ב ירד ב-3% באוקטובר והסתכם ב-2.09 מיליארד דולר, כך עולה מנתונים רשמיים שמפרסמת הממשלה, כפי שדווח ב-Rough & Polished.

 

במונחי נפח, יבוא היהלומים המלוטשים ירד ב-6% והסתכם במיליון קרט, ואילו המחיר הממוצע עלה ב-3% ל-2,071 דולר לקרט. ייצוא היהלומים המלוטשים מארה"ב ירד ב-2% ל-1.3 מיליארד דולר, והרווח הנקי ירד ב-5% והסתכם ב-794 מיליון דולר.

 

לעומת זאת, יבוא יהלומי הגלם לארה"ב גדל פי 3 והסתכם ב-51 מיליון דולר, ואילו ייצוא הגלם צמח בקרוב לפי 5 והסתכם ב-118 מיליון דולר. מאזן היהלומים נטו, המשקף את ההפרש בין הייבוא לייצוא, ירד ב-12% והסתכם ב-727 מיליון דולר.

 

במהלך 10 החודשים הראשונים של השנה, ייבוא היהלומים המלוטשים לארה"ב ירד ב-0.2% ל-19.89 מיליארד דולר, וייצוא היהלומים המלוטשים עלה ב-2% ל-15.78 מיליארד דולר, כלומר נרשמה ירידה של 1% בייבוא נטו, שהסתכם ב-4.11 מיליארד דולר.

כתבות נוספות בנושא

חדשות הענף

דילוג לתוכן