סקר חדש שערכה חברת מחקרי שוק המדיה החברתית NetBase מראה, כי מותג תכשיטי היוקרה טיפאני (Tiffany & Co) נבחר כ״אהוב ביותר בין 60 מותגים קמעונאים בעלי נוכחות במדיה החברתית״, כך על פי מספר דיווחים חדשותיים.
חברת NetBase ניתחה למעלה מ-430 מיליון פרסומים בפלטפורמות מדיה חברתית, כולל טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) ואינסטגרם (Instagram), בין יולי 2015 ליולי 2016. בסקירה נמדד נפח השיחה; המודעות למותג; הטווח; היחס ברשת; והתשוקה כלפיו. ענקית המסחר המקוונת אמזון (Amazon) דורגה ראשונה באזכורים, בעוד טיפאני היה המותג שלגביו התנהל השיח הכי ״חיובי ומלא להט״.
שישה מתוך 20 המותגים המובילים ביצירת דיונים מקוונים במגזר היוקרה היו: לואי ויטון (Louis Vuitton), שאנל (Chanel), ברברי (Burberry), טיפאני, פראדה (Prada) וקואץ׳ (Coach).