רחוב היהלומים ניו יורק

שיא במכירות בסוף השבוע של חג ההודיה בארה"ב

הקונים בארה"ב הוציאו ארנקים והוציאו בגדול במהלך סוף השבוע שעבר, שבו צוין חג ההודיה, הנחשב מסורתית לפתיחת עונת החגים. הנתונים שמפרסמת פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF), והניתוח שביצעה קבוצת פרוספר (Prosper Insights & Analytics) מעלים כי מספר שיא של 189.6 מיליון אמריקאים ערכו קניות בסוף השבוע של חג ההודיה, שהסתיים בסייבר מאנדיי ביום שני – עלייה של 14% לעומת 165.8 מיליון קונים אשתקד, כך דווח ב-IDEX Online.  

 

קניון חג המולד
צילום: 1000 Words / Shutterstock.com

מהנתונים עולה כי ההוצאות במהלך סוף השבוע של חג ההודיה עלו ב-16% לעומת השנה שעברה, כאשר צרכנים, שקנו גם אונליין וגם בחנויות, הוציאו בממוצע 366.79 דולר. נתון מעניין נוסף הוא שלראשונה אי פעם, בלאק פריידי התעלה על סייבר מאנדיי, כיום העמוס ביום של הקניות אונליין במהלך השנה. בלאק פריידי היה גם היום העמוס ביותר בפעילות בחנויות, כאשר 124 מיליון צרכנים קנו בחנויות ו-142.2 מיליון צרכנים קנו באתרי הקמעונאים. 75.7 מיליון איש ביצעו קניות גם אונליין וגם בחנויות. 75% מהצרכנים נעזרו במכשירי הסלולריים כדי לערוך מחקר על מוצרים, להשוות מחירים או לבצע רכישות – עלייה לעומת 66% בשנה שעברה. 49% מהצרכנים ציינו כי משלוח חינם היה היתרון המרכזי בביצוע קניות אונליין.

 

חנות תכשיטים זיילס סיגנט
צילום: Andriy Blokhin / shutterstock.com

סגן נשיא אסטרטגיה בקבוצת פרוספר, פיל ריסט (Phil Rist), מסר כי "הגידול במכירות הקמעונאיות אונליין היה הגאות שהרימה את כולם. בשעה שצרכנים קונים מקמעונאים אונליין ולוקחים או מחזירים מוצרים לחנויות, הולך ונעשה קשה להבחין בין מכירות קמעונאיות בחנויות לבין מכירות שבוצעו באתרי האינטרנט".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן