חברת התכשיטים הישראלית בלטו השיקה לאחרונה קמפיין מקורי וראשון מסוגו תחת הכותרת ״הילדה הכי יפה בעולם״. הקמפיין, שמתקיים בשיתוף עמותת ית״ד (ילדי תסמונת דאון), מציג רק דוגמניות הלוקות בתסמונת דאון.
מהדיווח ב-ynet עולה עוד, כי הקמפיין מציג שלוש דוגמניות בשנות ה-20 וה-30 לחייהן ומטרתו לקדם את התכשיטים של בלטו, במקביל להעלאת המודעות לתסמונת דאון.
״הדוגמניות הפכו למלכות (יופי) ליום אחד וזה שווה הכל״, אמר רפאל רפאלי, אחד מבעלי החברה, בראיון ל-Times of Israel. ״המטרה העיקרית שלנו היא להגביר את המודעות לקהילה הזו״. אילאיל לדר מית״ד אמרה ל-ynet, כי הקמפיין אמור להראות לציבור ״שאנשים עם תסמונת דאון יכולים לעשות הכל, הם מנהלים חיים נורמליים וזה המסר שלנו״.