פביליון היהלומים הישראלי ב-JCK לאס וגאס 2016

יהלומים מישראל צפויים להבריק בלאס-וגאס

תעשיית היהלומים הישראלית מעלה הילוך בהכנות לתערוכת JCK לאס וגאס (5-8 ביוני 2017), תערוכת המסחר הגדולה ביותר בארה"ב, שהיא יעד הייצוא המוביל ליהלומים מישראל.

 

גם השנה, תשלח תעשיית היהלומים הישראלית לתערוכה את אחת המשלחות הבינלאומיות הגדולות ביותר, שתכלול כ-60 חברות ישראליות. מכון היהלומים הישראלי מוסר כי ביתן היהלומים הישראלי יארח השנה 33 מציגים, ולמעלה מ-30 חברות ישראליות אחרות יציגו במיקומים אחרים בשטחי התערוכה.

 

ביתן היהלומים הישראלי ימוקם השנה שוב במרכז ה-Diamond Plaza. בנוסף, מכון היהלומים יפעיל שוב לאונג' בביתן B54051, שבו יוגשו כיבוד ומשקאות לאורך היום.

 

כמו כן, מנוע החיפוש Get Diamonds, המאפשר לקניינים לחפש סחורה במלאי של המציגים הישראלים, יפעל בתחנות ייעודיות שיפעלו בשני מיקומים נפרדים: באזור "First Look" בכניסה לתערוכה, ובלאונג' של הביתן היהלומים הישראלי. מאגר הנתונים הפופולארי יהיה נגיש גם באמצעות מכשירי סמארטפון. אתר Get Diamonds יציע גישה למנוע החיפוש החל מה-4 ביוני 2017, וכן מידע על המציגים הישראלים ומפה של הביתן הישראלי.

 

ארה"ב היא היעד לכ-40% מהיהלומים המלוטשים המיוצאים מישראל. ב-2016, הסתכם ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל לארה"ב ב-1.8 מיליארד דולר נטו, מתוך סך ייצוא של 4.7 מיליארד דולר.

 

יו"ר מכון יהלומים, שמואל שניצר, אמר כי "אנו אופטימיים למדי בנוגע לתערוכת JCK לאס וגאס השנה. נראה כי תעשיית היהלומים ברחבי העולם מתחילה להתאושש. זה לא סוד שהשנים האחרונות היו מאתגרות למדי, אבל עושה רושם שאנחנו מתאוששים מהנפילה. אנו רואים ביקוש יציב מארה"ב, ושינוי לטובה במסחר עם אסיה. ארה"ב היא השוק הגדול ביותר עבור יהלומים מלוטשים מישראל, ואנחנו להוטים להמשיך להוביל בשוק הזה", אמר שניצר.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן