דלג לתוכן המרכזי
the israel diamond industry logo

5 מגמות מובילות בשוק תכשיטי הנישואין בארה”ב

סקר חדש שפורסם לאחרונה על ידי The Knot, חושף את המגמות והרגלי ההוצאות על הצעות נישואין וחתונות באמריקה.
הצעת נישואין זוג שקיעה
צילום: Antonio Guillem
סקר חדש שפורסם לאחרונה על ידי The Knot, חושף את המגמות והרגלי ההוצאות על הצעות נישואין וחתונות באמריקה. הסקר, בהשתתפות יותר מ-12,000 כלות ולמעלה מ-1,200 חתנים מארה"ב שהתחתנו או התארסו בין סוף 2014 לתחילת 2015, מציג נתונים ארציים בדבר עלות ממוצעת של טבעות אירוסין ונישואין, תכנון הצעות נישואין, וכן מגמות, סגנונות של טבעות, ונתונים מרכזיים אחרים הנוגעים לתכשיטים לרגל הצעות נישואין וחתונות באמריקה.   להלן כמה מהמגמות העיקריות שעולות מסקר מגמות תכשיטי האירוסין והנישואין לשנת 2015 של The Knot:   1. איכות על פני כמות.   85% מהגברים יעדיפו לקנות יהלום קטן ובאיכות גבוהה יותר, מיהלום גדול יותר באיכות פחותה. 57% מהכלות מודות כי הן מעדיפות יהלום קטן באיכות גבוהה, על פני יהלום גדול יותר ואיכותי פחות. בנוסף, כלות רוצות להתבלט, ו-33% מהן מעדיפות אבן בליטוש שונה מהליטוש העגול המסורתי (והפופולארי ביותר).   2. גברים מוציאים יותר על טבעת - ונשים יודעות בדיוק כמה!   סכום הרכישה של טבעת אירוסין זינק לשיא כל הזמנים, וגברים מוציאים כיום בממוצע 5,978 דולר על טבעת, לעומת 5,403 דולר ב-2013, ו-5,095 דולר ב-2011. מהסקר עולה גם כי גברים לא מסתירים מבנות זוגן את עלות הטבעת - 68% מהנשים יודעות כמה בן זוגן הוציא על הטבעת, כשל-34% מהן יש מושג כללי לגבי המחיר, ו-34% יודעות בדיוק כמה עלתה הטבעת.   3. עלייה בהוצאות על טבעת נישואין... הוא מחפש נוחות והיא רוצה יהלומים.   התאמה ונוחות היא עדיפות עליונה (28%) עבור חתנים בחיפושם אחר טבעת נישואין, ואילו עבור 46% מהכלות חשוב להציג טבעת עם יהלומים. נשים מעדיפות טבעת נישואין מזהב לבן (68%) על פני כל אפשרות אחרת, ואילו גברים בוחרים במגוון מתכות, ובהן טונגסטן (30%), זהב לבן (27%), זהב צהוב (12%) וטיטניום (12%). זוגות מוציאים בממוצע 1,417 דולר על טבעת הנישואין שלה (לעומת 1,126 דולר ב-2011), ו-558 דולר על הטבעת שלו (לעומת 491 דולר ב-2011).   4. לוקח זמן למצוא את הטבעת המושלמת.   גברים לא קופצים לחנות תכשיטים וקונים את הטבעת הראשונה שפוגשת את עינם. הגברים מקדישים בממוצע 4.8 חודשים למחקר ו-3.6 חודשים נוספים למציאת טבעת האירוסין המושלמת. הם מבקרים אצל חמישה קמעונאים, ובוחנים בממוצע 25 טבעות לפני שירכשו את "האחת".   5. אבני החן בעלייה, שיבוץ Halo משלש מכירות, ליטוש עגול עדיין מוביל. יהלומים הם עדיין הבחירה המובילה לשיבוץ בטבעת אירוסין (63% מהנשים קיבלו טבעת עם יהלום מרכזי ולצדו יהלומים או דגשים צדדיים, ו-21% מהן קיבלו טבעת יהלום סוליטר). עם זאת, 8% מהנשים קיבלו טבעת אירוסין המשובצת באבן חן שאינה יהלום - עלייה לעומת 6% ב-2013.   השיבוץ האופנתי ביותר בטבעות אירוסין הוא שיבוץHalo , עם עלייה של פי שלושה במכירות, מ-7% ב-2011 ל-22% ב-2015. הליטוש הפופולארי ביותר הוא עגול (49%) ובעקבותיו פרינסס (22%) וקושן (6%). קרוב ל-3 מ-4 נשים (74%) קיבלה טבעת יהלום במשקל של חצי קרט עד 2 קרט, ו-45% מהן קיבלו טבעת יהלום במשקל קרט ומעלה.   "עם העלייה בהוצאות על טבעות אירוסין, רואים כי גברים מקדישים יותר מחשבה, זמן ואנרגיה לקניית הטבעת המושלמת, על מנת להבטיח כי הצעת הנישואין תהיה בלתי נשכחת", אמרה קלי גולד (Kellie Gould), העורכת הראשית של The Knot.
עוד מאמרים שיעניינו אותך

יהלומים קניה / מכירה

קבלו מאיתנו עדכונים חמים

תודה על רישומך