333

סין תוביל את צמיחת שוק היוקרה ב-2017

השוק העולמי של מוצרי יוקרה אישיים יצמח השנה בשיעור של 2%-4% ויסתכם ב-284-289.6 מיליארד דולר, כך קובע מחקר שוק היוקרה העולמי של חברת ביין (Bain) לשנת 2017.

 

המחקר, שעליו דווח באתר Gem Konnect, קובע כי את הצמיחה יובילו עלייה בצריכה המקומית בסין, לצד התחזקות התיירות ואמון הצרכן באירופה.

 

הדו"ח מדגיש בין היתר את ההכרח מבחינת מותגים "להסתגל להלך הרוח של דור המילניום". חברת ביין קובעת כי דור זה "יהווה מנוע עיקרי בעליית המכירות להיקף של 290 מיליארד אירו (325 מיליארד דולר) עד 2020".

 

קלאודיה ד'ארפיציו (Claudia D’Arpizio), שותפה בחברת ביין ומחברת בכירה של המחקר, אמרה כי "השנה נראית עד כה מבטיחה. אחרי 2016 קשה, הרבעון הראשון של 2017 נשא עמו הקלה מסוימת לתעשיית היוקרה. גורמים כגון התחזקותה המחודשת של הצריכה בסין, לצד תחזית חיובית למקומיים ולתיירות באירופה, יסייעו להוביל את צמיחת השוק למשך שארית השנה".

 

על פי הדיווח, "המחקר של ביין זיהה חמישה נושאים עיקריים שיובילו את שוק מוצרי היוקרה האישיים: מצב השוק האמריקאי; עלייה בקניות של הסינים בארצם ובחו"ל (בעיקר באירופה); השפעתו הגדולה מאי פעם של המסחר האלקטרוני; פער גדל בין המנצחים למפסידים; וגל חדש של צרכנים בני דור המילניום".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן