דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

שרין חודרת לשוק תכשיטי היהלומים ביפן

דו"ח היהלומים הדיגיטלי הוצג בחנות הדגל של K-Uno בטוקיו
צילום: Sebikus | Dreamstime.com
חברת שרין טכנולוגיות הישראלית הודיעה כי הטמיעה לראשונה ביפן את תבנית מכירות היהלומים הדיגיטליות Sarine Profile, עבור קמעונאית התכשיטים המובילה K-Uno.   רשת K-Uno מנהלת 38 חנויות תכשיטים ברחבי המדינה, ומייצרת בעצמה יהלומים ותכשיטים. לדברי שרין, פתרון Sarine Profile השלם "מספק חווית צרכן דיגיטלית חדשנית במהלך המסע לרכישת יהלום". K-Uno השיקה בשבוע שעבר את ה החדש שלה, המתבסס על Sarine Profile, בחנות הדגל של הרשת בטוקיו.   המנכ"ל הנכנס של שרין, דיוויד בלוק, מסר כי "שרין טכנולוגיות שמחה לשתף פעולה עם K-Uno, ולקחת חלק ביצירת גישה מהפכנית חדשה למכירות תכשיטי יהלומים ביפן - מדינה בעלת היסטוריה ארוכה של חדשנות בתעשיית היהלומים והקמעונות".   מנכ"ל שרין הוסיף כי "המסירות של K-Uno לספק מידע מדויק ושקוף על היהלומים המוצעים על ידה, ואת חוויית הצרכן הטובה ביותר שאפשר, הופכים אותה לשותפה אידיאלית ליישום ראשון של Sarine Profile השלם ביפן".  

תגיות: תכשיטי זהב, תכשיטי יוקרה, תכשיטים, יפן

עוד כתבות שיעניינו אותך