מרלין מונרו

סליבריטאית השבוע: מרלין מונרו

"חיתוך מרובע או צורת אגס / האבנים לא מאבדות צורה / יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של אישה" “Square cut or pear shape / these rocks don't lose their shape / Diamonds are a girl's best friend”

 

יתכן ויהלומים הם חבריה הטובים של כל אישה, אבל מרלין מונרו (Marilyn Monroe) – ששרה את השיר האיקוני בשנת 1953 בסרט הקולנוע "גברים מעדיפים בלונדיניות" – נקראה גם "החברה הטובה ביותר של היהלומים", על-ידי נשיא אקדמיית התכשיטים, סידני בראונשטיין (Sidney Brownstein).

 

הדמות של מונרו, לורלי לי (Lorelei Lee), צולמה עם טבעת אירוסין בחיתוך אמרלד ובמשקל 14.2 קרט. ב"נערות המקהלה", היא ענדה זוג עגילי יהלומים על קליפ סוליטייר, וב"איך להתחתן עם מיליונר", היא התקשטה בתליון יהלומים בצורת אגס.

 

מחוץ למסך הכסף, מרלין מונרו דיגמנה עבור מספר תכשטיני על ולבשה יהלומים יוצאי דופן כמו יהלום צהוב במשקל 24 קרט בעיצוב אגס, הנקרא "ירח ברודה" (Moon of Baroda), אשר היה שייך למארי אנטואנט (Marie Antoinette).

 

עם זאת, בצורה אירונית, השחקנית עצמה העדיפה תכשיטים מן השורה ובאופן השוואתי החזיקה במעט מוצרי יוקרה. שחקן הבייסבול, ג'ו דמג'יו (Joe DiMaggio) העניק למרלין מונרו מערכת של להקת פלטינום אטרניטי עם 36 יהלומים בחיתוך בגט, לאחר חתונתם בשנת 1954. הטבעת, עם יהלום אחד חסר, נמכרה במכירה פומבית בשנת 1999 עבור 772,500 דולר.

 

דמג'יו נתן גם למרלין שרשרת של 44 פנינים במהלך ירח הדבש שלהם ביפן.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן