shopping mall christmas art 52

מחקר: עלייה ניכרת במכירות לעונת החגים בשווקי הייצוא של הונג קונג

המכירות הקמעונאיות בשווקי הייצוא העיקריים של הונג קונג רשמו צמיחה חיובית במהלך עונת החגים בסוף השנה – כך עולה ממחקר עולמי של שפרסמה המועצה לקידום המסחר בהונג קונג (HKTDC), כפי שדווח ב-IDEX Online.

 

"הגידול הקמעונאי החיובי במכירות לקראת סוף 2017 מצביע על כל שהשווקים המסורתיים מצויים במסלול צמיחה, וגם כלכלות מתעוררות מגבירות קצב", כך מסר הכלכלן הראשי של המועצה לקידום המסחר של הונג קונג, בילי וונג (Billy Wong). "בסך הכל, שוק הקמעונות הגלובלי נהנה מצמיחה בריאה בתקופה העמוסה ביותר באופן מסורתי. מומנטום הצמיחה בשוק הצרכנות העולמי צפוי להישמר ב-2018".

 

על פי הדיווח, המועצה לקידום המסחר מדווחת כי מנתוני מכירות ראשוניים של חג המולד, עולה כי נרשמה צמיחה איתנה בארה"ב, גרמניה, יפן, סין, הונגריה, פולין, צ'כיה וברזיל. על פי המחקר, כלכלת ארה"ב תשמור על מומנטום הצמיחה ב-2018, ותחזית הצמיחה של מדינות אירופיות רבות נותרה חיובית. כלכלת יפן צפויה לרשום צמיחה מתונה יותר, ולעומת זאת בסין הצרכנים ערכו יותר קניות לקראת סוף השנה. כלכלות מתעוררות באירופה – ובמיוחד הונגריה, פולין וצ'כיה – רשמו על פי ההערכות ביצועים חיוביים בחג המולד, וכך גם ברזיל, שרשמה צמיחה משוערת של כ-5.2%.

 

עוד עולה מהמחקר כי המכירות הקמעונאיות אונליין רשמו צמיחה גבוהה יותר מכלל המכירות הקמעונאיות, ברבים מן השווקים המרכזיים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן