קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב

עלייה של 5% במכירות בעונת החגים בארה"ב

עונת החגים בארה"ב בעיצומה, והקמעונאים האמריקאים מרגישים היטב את האווירה החגיגית: מחקר שביצעה חברת SpendingPulseTM של מאסטרקארד, אשר פורסם ב-26 בדצמבר, מצביע על עלייה שנתית של 5.1% במכירות בעונת החגים (1 בנובמבר עד ה-24 בדצמבר), שהסתכמו על פי ההערכות ביותר מ-850 מיליארד דולר – "הצמיחה החזקה ביותר בששת השנים האחרונות", כפי שנכתב בהודעה לעיתונות. עוד נמסר כי המכירות אונליין רשמו עלייה שנתית חדה של 19.1%.

 

בחלוקה לקטגוריות, קטגוריית הביגוד צמחה ב-7.9%, שיעור הצמיחה הגבוה ביותר מאז 2010. כמו כן, קטגוריית המוצרים לבית צמחה ב-9%, וקטגוריית הריהוט רשמה גידול של 2.3%. לעומת זאת, מכירות מוצרי האלקטרוניקה והחשמל ירדו ב-0.7%, והמכירות בחנויות כלבו ירדו ב-1.3%, חלקית בשל חנויות שנסגרו. עם זאת, המכירות אונליין של חנויות כלבו מציגות מגמה חיובית יותר, וצמחו ב-10.2%.

 

סטיב סאדוב (Steve Sadove), יועץ בכיר במאסטרקארד, ציין בתגובה לממצאים כי "ממעברי הקניות ועד עגלות הקניות אונליין, אמון הצרכן תורגם לעונת חגים שמחה לענף הקמעונות. השילוב בין המלאי הנכון לחלוקה הנכונה בין אונליין לחנויות פיסיות, סייע לקמעונאים להציע לצרכנים בדיוק מה שרצו, בערוצי הקניות הנכונים".

 

בחודש אוקטובר, פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) צפתה כי המכירות לרגל החגים בארה”ב ירשמו עלייה שנתית של 4.3%-4.8%, ויסתכמו ב-720.89 מיליארד דולר. בתחילת דצמבר, פורסם סקר של מכון המחקר KRC, שבוצע עבור איגוד מפיקות היהלומים (DPA), המצביע על כך ש-21% מהאמריקאים, שהם כ-53 מיליון בני אדם, מתכננים לרכוש יהלום בעונת החגים הנוכחית.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן