מילה קוניס

מילה קוניס רכשה את טבעת הנישואין באינטרנט

צרכנים רבים קונים בימינו את התכשיטים והיהלומים שלהם אונליין, ומתברר כי המגמה לא פוסחת גם על המפורסמים והעשירים בינינו. השחקנית מילה קוניס (Mila Kunis), למשל, עוררה לא מעט עניין לאחרונה, כשחשפה כי טבעת האירוסין שלה נרכשה באינטרנט, תמורת 90 דולר בלבד.

 

בראיון שהעניקה לתכנית האירוח של קונאן אובריין, סיפרה קוניס: "בעלי ואני התחתנו. עבר מאז קצת זמן. הוא קנה לי טבעת אירוסין יפהפייה, מדהימה, מדהימה, מדהימה! אבל את טבעות הנישואין שלנו החלטתי לקנות ב-Etsy. כן, קנינו את טבעות הנישואין שלנו ב-Etsy!"

 

קוניס, שהתחתנה בקיץ שעבר עם בן זוגה מזה שנים, השחקן אשטון קוצ'ר (Ashton Kutcher), הוסיפה: "חיפשתי את טבעת הפלטינה הכי דקה שיש. כזו שאי אפשר לראות כמעט, כי היא כל כך דקה. בדקתי כמה היא [עולה] בטיפאני, וחשבתי 'כמה היא עולה? זה אסטרונומי'. אז נכנסתי ל-Etsy וחשבתי – '90 דולר? תקנה עכשיו! 90 דולר, אנשים! הטבעת של אשטון עלתה 100 דולר, אז טכנית טבעת הנישואין שלו הייתה קצת יותר יקרה משלי'".

 

Etsy הוא רק אחד ממאות פלטפורמות לרכישת תכשיטים ויהלומים אונליין. לאחרונה, השיק גם מכון היהלומים הישראלי פלטפורמה מתקדמת למסחר ביהלומים, הנקראת Get-Diamonds. הפלטפורמה מארחת תחת קורת גג וירטואלית אחת את כל חברות היהלומים, ומציגה גם אינדקס מקיף של חברות יהלומים שמשווקות את הסחורה שלהן לתעשיית היהלומים העולמית.

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן