דלג לתוכן המרכזי
הדרך שלך למסחר באינטרנט
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

GIA תבחן מחדש לקוחות חדשים וקיימים

תרחיב את תכנית KYC, הדורשת מלקוחות לספק מידע ולחתום על הסכם דיגיטלי
GIA ניו יורק
צילום: איריס הורטמן

המכון הגמולוגי האמריקאי (GIA) הודיע על הרחבת תכנית “הכר את הלקוח שלך” (Know Your Customer – KYC), שבמסגרתה כל “לקוחות המעבדה החדשים והקיימים יידרשו לאשר את זהותם והבעלות על העסק שלהם”.

 

מעבדה של ה-GIA
צילום: Valerie Power, GIA

ב-1 במאי 2019, המכון הגמולוגי האמריקאי החל ליצור קשר עם לקוחותיה הקיימים של המעבדה, המוזמנים לעדכן את המידע האישי והעסקי שלהם, לספק מסמכים נוספים במידת הצורך, ולחתום ולהגיש הסכם לקוח באופן דיגיטלי.

 

תעודה גמולוגית GIA
צילום:GIA

מנהלת נושאי אתיקה וציות ב-GIA, אליזבת קיטינג (Elizabeth Keating), מסרה כי “ה-GIA יעשה עסקים רק עם לקוחות, ספקים וגורמי צד שלישי מכובדים, בעלי פעילות עסקית לגיטימית, שכספיהם מגיעים ממקורות לגיטימיים. כמכון עולמי, באחריותנו לעשות כל מאמץ אפשרי לקבוע את הזהות והבעלות האמיתית על חשבונות הלקוח שלנו, מקורות המימון שלהם ואופי העסקים שלהם […]”.

 

 



תגיות: בורסת היהלומים, GIA, גמולוגיה, מעבדה גמולוגית, תעודה גמולוגית

עוד כתבות שיעניינו אותך