שמואל שניצר, יו"ר המכון הישראלי ליהלומים

שמואל שניצר: תערוכת JCK החלה ברגל ימין, הציפיות חיוביות

תערוכת JCK לאס וגאס נפתחה אתמול (שני 5.6.2017)), ובביתן היהלומים הישראלי נרשמה תנועה ערה של קונים, וכן אופטימיות בקרב המציגים, לאור התחזקות הביקוש ליהלומים בשוק האמריקאי. תערוכת התכשיטים הגדולה והחשובה ביותר בארצות הברית תינעל ביום חמישי, ה-8 ביוני.

 

לאס וגאס 2017
צילום:מכון היהלומים

"תערוכת התכשיטים JCK לאס וגאס החלה ברגל ימין", אמר יו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר. "כבר בשעות הבוקר ראינו תורים ארוכים של קניינים משתרכים בכניסה להרשמה לתערוכה, תורים שתורגמו לתנועה רבה בביתן הישראלי. זה היה היום הראשון של התערוכה, והוא מהווה אינדיקציה ליתר ימי התערוכה, לכן הציפיות חיוביות".

 

"משיחות שערכתי עם המציגים הישראלים, נוכחתי שהיו ביקושים ניכרים לסחורה שהובאה לתערוכה", הוסיף שניצר. "הביקושים התמקדו ביהלומים בגדלים של עד 3-4 קרט, גם עגולים וגם פנסי. הביקוש ליהלומים גדולים יותר עדיין מתון. הבעיה, בדומה לעבר, היא נושא הרווחיות. מחירי הגלם עדיין גבוהים מדי יחסית למחירי המלוטש, ולכן הרווחיות נמוכה, אם בכלל. באופן כללי, היום הראשון של התערוכה הותיר רושם חיובי, ואנו מקווים ששאר ימי התערוכה ימשיכו באותה רמה".

 

שמואל שניצר התייחס גם לפרסום לפיו איגוד מפיקות היהלומים (DPA) יגדיל השנה את תקציב השיווק ל-57 מיליון דולר, ואמר כי "הידיעה על העלאת התקציב הגנרי של הפרסום ע"י ה-DPA הפכה כאן לשיחת היום. כולם רואים זאת באופן חיובי, כי הרגשנו שרמת הפרסום של המותג 'יהלום' נמוכה לעומת מוצרי יוקרה אחרים, שזוכים לפרסום וחשיפה גדולה. זהו צעד שהתבקש, והתקבל כאן מאד בברכה".

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן