ידיים מחזיקות יהלומי גלם

תקציב השיווק של איגוד מפיקות היהלומים יזנק ל-57 מיליון דולר

מועצת המנהלים של איגוד מפיקות היהלומים (DPA) אישרה השקעה של 57 מיליון דולר בשיווק במהלך 2017, כך הודיע האיגוד עם פתיחת תערוכת JCK לאס וגאס השבוע, כפי שדווח ב-Diamond World. מדובר בתקציב גבוה ביותר מפי ארבעה מתקציב השיווק של 2016.

 

יו"ר איגוד מפיקות היהלומים, סטפן לוסייה (Stephen Lussier), אמר כי "החלטת מועצת המנהלים היא נקודת מפנה גדולה עבור איגוד מפיקות היהלומים ותעשיית היהלומים […] אנו מצפים לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם עולם המסחר ביהלומים ותכשיטים ועם הארגונים בתעשייה, כדי לבנות עתיד חזק יותר לענף שלנו".

 

מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים, ז'אן מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr), הוסיף כי לאיגוד יש "תכניות שאפתניות למחצית השנייה של השנה", הכוללות "פרסום רב-ערוצי, תכניות דיגיטליות חדשניות, וקמפיינים משפיעים של יחסי ציבור".

 

על פי הדיווח, תכנית המדיה במסגרת התקציב החדש תקדם את קמפיין Real is Rare של איגוד מפיקות היהלומים "הרבה מעבר לטלוויזיה ולדיגיטל". ברבעון הרביעי של השנה, האיגוד צפוי בין היתר להשיק "תכנית תמיכה חדשה של הדרכה קמעונאית, שתתמקד בנרטיב החדש של יהלומים".

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, המשתתף בתערוכת JCK לאס וגאס, בירך על ההחלטה להגדיל את תקציב השיווק של איגוד מפיקות היהלומים. דבש, המכהן גם כסגן נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), אמר באתר בורסת היהלומים כי "בכל המפגשים שלי עם ראשי דה בירס (De Beers) ואלרוסה (Alrosa) עלו תמיד שני נושאים מרכזיים – האחד, בניית ערוץ אספקה ישירה של יהלומי גלם לארץ. השני – הגדלת תקציב השיווק של איגוד מפיקות היהלומים, לטובת השוק כולו. עשיתי ככל יכולתי כדי לשכנע בצורך ובחשיבות שיש להגדלת התקציב ולעבודה משותפת של כולנו, בייחוד בתקופה הזאת, שבה התעשייה כולה מגייסת משאבים ויצירתיות כדי להתניע מחדש ולהשאיר את המשבר מאחור. אני שמח מאוד על ההחלטה, ובטוח שבעקבותיה נראה במהרה התעוררות בביקוש ליהלומים ולתכשיטי יהלומים".

 

גם נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB), ארני בלום, בירך על ההחלטה החשובה. בהודעה לעיתונות, מסר בלום כי "זו החלטה שהתעשייה כולה קיוותה שתתקבל, והיא תוביל את איגוד מפיקות היהלומים לרמת פעילויות חדשה לגמרי. ברצוני לברך את החברות באיגוד מפיקות היהלומים על ההחלטה האמיצה. מדובר בחדשות טובות מאוד לכל העוסקים בתחום היהלומים".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן