דלג לתוכן המרכזי
simplified man
חדשות ראשי
the israel diamond industry logo

כך ניתן להציל את שוק היהלומים בארה”ב

ענף היהלומים חייב להמציא מחדש את השוק האמריקאי, ולמצוא נתיב חדש ללב הצרכן. אהוד לניאדו מנתח
פסל החירות
צילום: Josef Hanus / shutterstock.com

שוק הצרכנות בארה”ב הוא השוק המרכזי של תעשיית היהלומים, האחראי לכ-40% מכלל הביקוש העולמי במונחי ערך. אולם גם אם ארה”ב נחשבת לשוק מוביל, מדובר בשוק מאוד יציב, לטוב ולרע. היציבות בעסקים אמנם חשובה, אך קשה לייצר מנועי צמיחה בסביבה יציבה. ברור כי צריך שינוי. עלינו לשנות את החשיבה בנוגע ליהלומים, ובנוגע לקהל שאנו מוכרים לו אותם. צריך לגבש הצעה חדשה לצרכן – לא כזו שתחליף את ההצעה הנוכחית, של יהלומים המשובצים בתכשיטים ומסמלים אהבה, אלא כזו שתחיה לצדה בשלום.

 

אם אנו, בתעשיית היהלומים, ניפתח למציאות החדשה הזו, תיפתח בפנינו הזדמנות גדולה. אני חושב שארה”ב היא שוק מתבגר שצריך להמציא מחדש, וכי המשימה הזו מוטלת עלינו. עלינו להגיע לצרכן מזווית אחרת, ובלב הגישה החדשה צריכה להיות שקיפות בנוגע למקור, לתהליך ולמחיר היהלום. אנחנו יכולים לרענן את השוק האמריקאי, ולהפכו שוב לשוק בצמיחה. זה דורש מאיתנו אומץ, ופתיחות לשינוי גדול.

 

לקריאת המאמר המלא מאת אהוד לניאדו לחצו כאן

 

 



תגיות: תכשיטי יהלומים, תכשיטי יוקרה, טבעת יהלום, דור המילניום, תכשיטי נישואין

עוד כתבות שיעניינו אותך