דה בירס (De Beers) החליטה לעזוב את מיזם חיפוש היהלומים באגן אטבסקה (Athabasca) המערבי בססקצ'ואן (Saskatchewan) שבקנדה, והודיעה כי תחזיר את האתר לשליטתה של חברת CanAlaska.
כמה מקורות חדשותיים דיווחו כי דה בירס ו- CanAlaska חתמו על הסכם שבמסגרתו דה בירס תשקיע 20.4 מיליון דולר בחיפושים באזור. לאחר ביצוע בדיקות בכמה אתרים, הודיעה דה בירס כי היא עוזבת את הפרויקט.
"לאגן אטבסקה המערבי יש אמנם מערך גיאולוגי ומבני נכון לנוכחות קימברליטים מניבי יהלומים, אך דה בירס החליטה לא להמשיך בקידוח, ותחת תנאי הסכם האופציות, החזירה 100% מהפרויקט ל- CanAlaska", כך נמסר בהודעה לעיתונות שפרסמה דה בירס בסוף דצמבר.







