liebrerdvash WPart 3221663

איגוד מפיקות היהלומים ישיק קמפיין פרסומי נוסף ליהלומים בארה"ב

 

מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים (DPA) ז'אן מארק ליברהר (Jean-Marc Lieberherr) הרצה אתמול (שלישי) בפני משתתפי שבוע היהלומים הבינלאומי על פעילות הארגון ועל קידום שיווק היהלומים בעולם. ההרצאה התקיימה במסעדת קולינן בהשתתפות נשיא הבורסה, יורם דבש, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים, קובי קורן, וחברים בהנהלת הבורסה.

 

 

נשיא הבורסה, יורם דבש, עמד על חשיבותו של איגוד המפיקות, ואמר כי "אחד הנושאים המעניינים והחשובים היום בענף היהלומים הוא איגוד המפיקות. כולנו צריכים את התמיכה של חברות הכרייה בפרסום ושיווק יהלומים, ואני משוכנע שתחת הנהגתו של ז'אן מארק ה-DPA יסייע רבות לתעשיית היהלומים".

 

 

מנכ"ל איגוד מפיקות היהלומים, ז'אן מארק ליברהר, עדכן את הקהל בפעילות של הארגון, ועמד על מטרותיו, והתוכניות לעתיד. "איגוד המפיקות מעוניין ליצור ביקוש ארוך-טווח ליהלומים וליצור שיתוף פעולה עם ארגונים בתעשיית היהלומים, כדי לשמר את אמון הצרכנים בענף שלנו ובעסקי היהלומים. האיגוד כולל את 7 חברות הכרייה המובילות בעולם: אלרוסה, דה בירס, דומיניון, ג'ם דיאמונדס, לוקרה, פטרה וריו טינטו, והן מעוניינות להגדיל את תקציבי הארגון כדי להשיג את מטרותיו".

 

 

ליברהר תיאר את פעילויות השיווק של האיגוד שנעשו עד כה ואת תהליך הפיצוח של סיסמת הפרסום החדשה ליהלומים. "ריאיינו נשים רבות, צרכניות של דור המילניום, כדי להבין מה הן חושבות על יהלומים. מתוך הראיונות הגענו לכמה תובנות חשובות שסייעו לנו ליצור את ססמת השיווק החדשה. אנו חיים בעולם בו הכל ניתן להחלפה באחר, ואנו כמהים למשהו אותנטי, אמיתי וחשוב בחיים – ואלו בדיוק התכונות של היהלום. בעקבות התובנה הזו יצרנו את הסלוגן: " Real is rare, Real is diamond ", במטרה לשנות את הטון של הצרכנים כלפי היהלומים למקום יותר אישי"

 

 

"השקנו 3 סרטונים שמדברים אל קהל המטרה, השקענו בפיתוח אפיקי שיווק באינטרנט ב-7 פלטפורמות חברתיות. יש לנו תנועה טבעית של מתעניינים, ותוך חודשיים בלבד צברנו כ-10,000 עוקבים רק על ידי קידום אורגני, ויצרנו עוד נכסים שיווקיים. אישרנו את התוכניות לשנת 2017, אנו מגדילים את תקציבי השיווק בארצות הברית ועובדים במרץ על השקת קמפיין פרסומי נוסף בספטמבר השנה", אמר.

 

 

עוד ציין ליברהר כי ספוט הפרסום היחיד של מפרסם כלשהו בתעשיית היהלומים בטקס האוסקר הקרוב, שיתקיים ב- 26 בפברואר, נרכש על ידי איגוד המפיקות. בהמשך ההרצאה הוא התייחס גם לאבנים סינתטיות ועל חידוד ההבדל בינן ליהלומים טבעיים. "צריך להתייחס לסינתטיות כמו לציור מזויף של פיקאסו. אתם לא רוצים את זה, ואת המסר הזה אנחנו הולכים להבליט", סיכם.

 

 

 

באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן