WPTenmderCenter

מרכז המכרזים הבינלאומי של הבורסה נפתח היום באופן רשמי

 

 

מרכז המכרזים החדיש של ענף היהלומים הישראלי הושק הבוקר (שלישי) בטקס חגיגי שהתקיים בבניין מכבי. המרכז המפואר והמרהיב נבנה בהתאם לתקנים בינלאומיים של מרכזי מכרזים אחרים בעולם, והוא מספק את כל השירותים ליהלומנים תחת קורת גג אחת. המרכז החדש שהחל לפעול היום, יאפשר לחברי הבורסה ליהנות מגישה ישירה לספקי הגלם המובילים בעולם בתוך בנייני הבורסה, תוך חסכון ניכר בעלויות נסיעה, שינוע, ביטוח ועוד.
נשיא הבורסה, יורם דבש, בירך את המשתתפים ואמר כי "מרכז המכרזים הבינלאומי הוא מיזם חשוב שיסייע לחברי הבורסה. כידוע היהלומנים הישראלים משתתפים במכרזי יהלומים במדינות אחרות, דבר הכרוך בהוצאות רבות על טיסות, אירוח ועוד. החל מהיום, יוכלו חברי הבורסה ליהנות מגלם של הספקים המובילים שיגיע לכאן, בנוסף לשירותים נוספים. הבוקר קיבלנו הודעה משמחת מחברת אוקוונגו (Okavango) שתקיים כאן מכרזי גלם, ואני מאוד שמח על כך. תודה לכולם ובהצלחה".

 

נשיא אלרוסה, אנדריי ז'ארקוב, אמר: "בהמשך לדברים שאמרתי אתמול, אני מאוד שמח שחברת אלרוסה משתתפת בשבוע היהלומים. יש לנו יחסים ארוכים ופוריים עם בורסת היהלומים הישראלית. אנחנו מצפים לעשות כאן הרבה עסקים, ולקיים כאן מכרזי גלם ומלוטש. אני משוכנע שהגלם שלנו הולם את הייצור הישראלי, וברכות על המרכז החדש".

 

 

מנכ"ל הבורסה, אלי אבידר, שהנחה את אירוע הפתיחה, הודה לחיים שוורץ, למנכ"ל התאחדות תעשייני היהלומים, עופר לאופמן, ליו"ר ועדת עיצוב ערכים, אמה ינובר, לפיני מרדכיוב ואביאל אליה שסייעו בהקמת מרכז המכרזים החדש, ולכל השותפים הנוספים בהקמתו.
בסיום הדברים גזרו את הסרט נשיא הבורסה, יורם דבש, נשיא אלרוסה, אנדריי ז'ארקוב, ויו"ר מכון היהלומים, שמואל שניצר. סגן שר האוצר, יצחק כהן, קבע את המזוזה בכניסה למרכז החדש.

באדיבות אתר בורסת היהלומים הישראלית

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן