דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

סקר: 60% מדור המילניום מחפשים קופונים לפני ביצוע קנייה

שלוש מסקנות חשובות על דור הצרכנים הגדול בהיסטוריה
תכשיטים וסמארטפון
צילום: iordani / shutterstock.com
סקר בשם "דו"ח קניות דור המילניום לקיץ 2017", שבוצע על ידי אתר הקופונים CouponFollow, מעלה כי 53% מבני דור המילניום קונים בעיקר בחנויות פיסיות, לעומת 31% המבצעים את עיקר הרכישות שלהם אונליין. כמו כן, עולה מהסקר כי 60% מבני דור המילניום מחפשים קופונים לפני ביצוע קנייה.   הסקר בוצע בחודש מאי בקרב 1,000 אמריקאים בגילאי 20-35, מכל 50 המדינות בארה"ב. על פי הדו"ח, בני דור המילניום (ילידי 1982 עד 1996) הינם כעת "הדור הגדול ביותר בהיסטוריה האנושית, עם יותר מ-80 מיליון איש בארה"ב לבדה". בנוסף, הדו"ח קובע כי בני דור המילניום אחראים כעת לכ-28% מכלל הוצאות הצרכנים היומיות לנפש - נתון שעשוי לעלות ל-35% עד שנת 2030.   הסקר מדגיש שלוש מסקנות: קמעונאים חייבים לגשר על הפער בין החוויה אונליין ואוף-ליין; בני דור המילניום מוכנים ליצור קשר עם מותגים, אולם רק כשהקשר רלוונטי לעסקה או לחוויית הקנייה; ו-60% מדור המילניום מחפשים קופונים לפני ביצוע רכישות, כצרכנים צעירים ש"חשים את אתגרי הבגרות, ומחפשים מיוזמתם אחר דרכים לשמר משאבים".   לקריאת הדו"ח המלא באנגלית לחצו כאן    

תגיות: יהלומים אונליין, תכשיטים אונליין, דור המילניום

עוד כתבות שיעניינו אותך