דלג לתוכן המרכזי
טל גמזו יהלומן פרטי
the israel diamond industry logo

התחלה מצוינת לעונת החגים: שיא חדש במכירות אונליין ב”בלאק פריידי”

סייבר מאנדיי השבוע - יום הקניות אונליין הגדול בהיסטוריה של ארה"ב
טבעת יהלום תכשיטי זהב
צילום: Kei Shooting / shutterstock.com
עונת החגים נפתחה היטב בסוף השבוע של חג ההודיה בארה"ב, שבמהלכו נרשם שיא חדש במכירות אונליין במהלך "בלאק פריידי" - 6.22 מיליארד דולר, נתון המצביע על עלייה של 24% לעומת המכירות ב"בלאק פריידי" ב-2017, כך עולה ממחקר של חברת Adobe Analytics, כפי שדווח ב-IDEX Online.   על פי המחקר, קונים הוציאו כ-7.8 מיליארד דולר נוספים במהלך "סייבר מאנדיי", שצוין ביום שני השבוע - עלייה של 18% לעומת "סייבר מאנדיי" ב-2017. אם התחזית תתממש, סייבר מאנדיי 2018 יהפוך ליום הקניות אונליין הגדול אי פעם בארה"ב. ההוצאות אונליין בחג ההודיה עצמו הסתכמו על פי ההערכות בכ-3.7 מיליארד דולר.   מהמועצה הבינלאומית של מרכזי הקניות (ICSC) נמסר כי כ-151 מיליון איש ביקרו בקניון או במרכז קניות במהלך סוף השבוע שעבר, והוציאו בממוצע 222.70 דולר לאדם בחג ההודיה ו"בלאק פריידי". פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF) מעריכה שכ-164 מיליון אמריקאים ערכו קניות בחמשת הימים שבין חג ההודיה ביום חמישי ו"סייבר מאנדיי" ביום שני.   בחודש אוקטובר, פדרציית הקמעונות הלאומית צפתה כי עונת המכירות לרגל החגים בנובמבר ודצמבר בארה"ב תרשום עלייה שנתית של 4.3%-4.8% במכירות, שצפויות להסתכם ב-720.89 מיליארד דולר. בשנת 2017, המכירות בעונת החגים הסתכמו ב-687.87 מיליארד דולר - עלייה שנתית של 5.3% לעומת 2016.    

תגיות: תכשיטים בארה"ב, עונת החגים, חנויות תכשיטים

עוד כתבות שיעניינו אותך