idc 10

קונגרס היהלומים ה-38 בת"א יתמקד בנושא חדשנות

קונגרס היהלומים העולמי לשנת 2018 – הפורום הרשמי של האסיפות הכלליות של הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB) וההתאחדות הבינלאומית של התאחדויות תעשייני היהלומים (IDMA) – ייערך ב-19-21 ביוני 2018, במלון הילטון בתל אביב. בהתאם לדגש הישראלי על חדשנות, ולמוניטין של ישראל כ"אומת הסטארט-אפ", הקונגרס השנה ידגיש את תפקיד הטכנולוגיה בקידום תעשיית היהלומים.

 

לקונגרס יתייצבו מאות אורחים מלמעלה מ-30 מדינות, כולל חברים מובילים מבורסות יהלומים ברחבי העולם, חברות כרייה, חברות מסחר בגלם, יצרני יהלומים, ענפים כלכליים תומכים, ונציגי ממשלות.

 

התכנית תתמקד באופן שבו טכנולוגיה תורמת לתעשיית היהלומים העולמית, כיום ובעתיד. היא תכלול מצגת של שרין (Sarine), המפתחת המובילה של טכנולוגיות למסחר וייצור יהלומים. האורחים יוזמנו לבקר ב-DiamondTech, מרכז החדשנות של בורסת היהלומים הישראלית, ולהיפגש עם כמה מהסטארט-אפים שעובדים שם.

 

את ההכנות לקונגרס ה-38 מתאמת ועדת הארגון, המורכבת מנציגים של בורסת היהלומים הישראלית והתאחדות תעשייני היהלומים הישראלית.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, המכהן כסגן נשיא ה-WFDB, אמר כי התעשייה הישראלית שמחה מאוד לארח את הקונגרס המתקרב. "ישראל אירחה לאחרונה את קונגרס היהלומים העולמי ב-2006, ולפני כן ב-1996. אנחנו מצפים להזדמנות לקבל בברכה חברים ותיקים רבים וחברים חדשים, ולהפוך את שהייתם למהנה. אנחנו מתכננים תכנית מרתקת, ובטוחים כי אורחינו יהיו מעוניינים ללמוד על החידושים הרבים שהנהגנו במרכז היהלומים הישראלי", אמר.

 

יו"ר קונגרס היהלומים העולמי, יחזקאל בלום, אמר כי נעשה הכל כדי להבטיח את הצלחתו של קונגרס היהלומים העולמי ה-38. "אנחנו מבטיחים כי אורחינו יזכו לאירוח חם ולתכנית מרתקת. בנוסף, תל אביב היא תפאורה מצוינת לקונגרס, עם חופי ים, מסעדות, אתרי תיירות ועוד. הצטרפו אלינו לאירוע מצוין".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן