עליבאבא עליאקספרס מסחר אלקטרוני

יהלומים מישראל יוצעו למכירה באתר המכירות הפומביות של עליבאבא

יהלומים מישראל יוצעו למכירה ישירות לצרכנים סינים, באמצעות Ali Auction, פלטפורמת היוקרה המפורסמת של עליבאבא (Alibaba), בכתובת paimai.taobao.com. בורסת היהלומים הישראלית, המשתפת פעולה עם עליבאבא בשנה האחרונה במכירות יהלומים B2B, תרחיב כעת את פעילותה בשוק הסיני, באמצעות אתר המסחר האלקטרוני היוקרתי. הבורסה הישראלית היא מרכז היהלומים היחיד שחתם על הסכם מסוג זה עם ענקית האינטרנט הסינית.

 

מיזם השיווק החדש בשיתוף Ali Auction יושק בשנחאי, בתערוכת CIIE הבינלאומית הראשונה בסין, שתיערך ב-5-10 בנובמבר 2018. בתערוכה עצמה, תפגין תעשיית היהלומים הישראלית נוכחות בביתן לאומי, שימוקם באולם 5.1, ובו יציגו שבע חברות ישראליות חשובות, שימכרו את היהלומים שלהן לסוחרי יהלומים בסין, וכן לצרכנים פרטיים.

 

כחלק מהפעילות בביתן הישראלי בתערוכה, יושק המיזם המשותף של תעשיית היהלומים הישראלית ועליבאבא. בורסת היהלומים הישראלית תציע למכירה במסגרת המיזם מלאי רחב ומגוון של יהלומים, מיהלומים קטנים ועד יהלומים גדולים וחשובים, בסכום כולל של מיליוני דולרים. היהלומים יימכרו אונליין באתר Ali Auction, וכן פיסית בביתן ובמכירות פומביות שייערכו אחת ליום, ובהן יוכלו הקונים להגיש הצעות לפריטים ספציפיים.

 

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, אמר כי "אנחנו שמחים מאוד לחבור שוב לעליבאבא, אחת מפלטפורמות המכירות המרגשות והיצירתיות ביותר באינטרנט". ג'ון ז'ן (Jun Zhen), מנהל פיתוח עסקי בינלאומי ב-Ali Auction, אמר כי "בורסת היהלומים הישראלית היא הגוף הבינלאומי הראשון שנכנס ל-Ali Auction. נרצה לראות את הפעילות מצליחה, ונסייע לבורסת היהלומים הישראלית לצמוח בשוק הסיני".

 

אסיה, ובמיוחד הונג קונג וסין, היא שוק הייצוא השני בגודלו של ישראל, ואחראית ליותר מ-30% מסך ייצוא היהלומים המלוטשים מישראל. מכון היהלומים הישראלי מארגן ביתנים לאומיים בארבע תערוכות בהונג קונג מדי שנה – במרץ, ביוני, בספטמבר ובנובמבר. בעוד רוב המסחר באסיה עובר בהונג קונג, ישראל מספקת יהלומים מלוטשים גם לסין, הודו, תאילנד, סינגפור, טייוואן,יפן, אוסטרליה ושווקים אחרים במזרח הרחוק.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן