מכירות תכשיטי ושעוני היוקרה בארה"ב רשמו עלייה שנתית של 8.4% בחודש נובמבר, כך דווח ב-IDEX Online. נתונים לא סופיים של משרד המסחר האמריקאי מראים כי המכירות הסתכמו על פי ההערכות בכ-8.2 מיליארד דולר. המכירות בנובמבר רשמו את "העלייה החודשית הגבוהה ביותר מאז עלייה של 9.1% שנרשמה במאי", כך דווח ב-IDEX Online.
סקר SpendingPulse של מאסטרכארד, שפורסם בדצמבר, הצביע אף הוא על עלייה במכירות לעונת החגים, כולל בענף התכשיטים. דו"ח SpendingPulse, הסוקר את המכירות בעונת החגים, ב-1 בנובמבר עד ה-24 בדצמבר, מראה כי מכירות התכשיטים צמחו ב-5.9%, בעיקר בזכות מכירות ברגע האחרון, שנערכו ב-23 בדצמבר.
אוקטובר היה חודש טוב גם עבור קמעונאי תכשיטי ושעוני יוקרה בארה"ב: על פי IDEX Online, המכירות בשוק האמריקאי רשמו עלייה שנתית של 7%, והסתכמו על פי ההערכות ב-6.5 מיליארד דולר. בספטמבר 2017, המכירות של תכשיטי ושעוני יוקרה רשמו עלייה שנתית של 7.7%, והסתכמו בכ-6.1 מיליארד דולר.