חנויות תכשיטים קרטייה שומה

ריצ'מונט חתמה על עסקה לקידום "דיגיטליזציה של תעשיית היוקרה"

ענקית היוקרה ריצ'מונט (Richemont), חברת FARFETCH, וחברת Symphony Global של מוחמד אלבאר (Mohamed Alabbar), חתמו על עסקה שתהווה "נקודת ציון בדיגיטליזציה של תעשיית היוקרה", כך דווח ב-Rough&Polished.

 

על פי הדיווח, FARFETCH ואלבאר רכשו 47.5% ו-3.2%, בהתאמה, מחברת YNAP. במסגרת ההסכם בין הצדדים, ריצ'מונט תאמץ את הפתרונות הטכנולוגיים של FARFETCH.

 

במסגרת השותפות החדשה, ריצ'מונט ו-YNAP "ימנפו את הפלטפורמה הטכנולוגית של FARFETCH, כדי לקדם את התכניות שלהם לקידום מכירות היוקרה […] ריצ'מונט תאמץ את Platform Solutions כדי לקדם אסטרטגיה רב-ערוצית לבתי האופנה שלה, שיצטרפו אף הם לזירת המסחר של FARFETCH, תוך מתן דחיפה לקטגוריות השעונים והתכשיטים של FARETECH".

 

בני דור המילניום
צילום: El Nariz

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן