חנות קרטייה בשדרה החמישית בניו יורק סיטי

ריצ'מונט מדווחת על זינוק של 24% במכירות

ענקית היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont) – הבעלים של מותגי יוקרה מובילים כגון קרטיה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels), פיאז'ה (Piaget) ו-Jaeger-leCoultre – מדווחת כי המכירות במחצית הראשונה של 2022 עלו ב-24% והסתכמו ב-9.68 מיליארד אירו (כ-10 מיליארד דולר).

 

הרווח הגולמי של הקבוצה הסתכם ב-6.67 מיליארד אירו (כ-6.9 מיליארד דולר), לאחר שרשם עלייה שנתית של 27%. בהודעה לעיתונות, מסרה ענקית היוקרה כי "גידול דו-ספרתי במכירות נרשם בכל האזורים, להוציא אזור אסיה-פסיפיק". קטגוריית המכירות אונליין צמחה ב-9%, והייתה אחראית ל-6% מכלל מכירות היוקרה של ריצ'מונט.

 

יו"ר ריצ'מונט, יוהאן רופרט (Johann Rupert), מסר כי "קשה מאוד לצפות איך תתפתח הזירה הפוליטית, הכלכלית והחברתית באירופה ובשווקים מרכזיים אחרים שלנו. אנחנו רק יודעים שאנחנו צפויים להתמודד עם תקופה של תנודתיות, שבה הבנקים המרכזיים מבקשים להיאבק באינפלציה, בשעה שממשלות מתמודדות עם לחצים חמורים בנושא יוקר המחיה […]".

 

ואן קליף ארפלס Chaumet
צילום: Iris Hortman

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן