cartier

ריצ'מונט: עלייה חדה במכירות בשלושת הרבעונים האחרונים של 2022

ענקית היוקרה השוויצרית ריצ'מונט (Richemont) מדווחת על עלייה של 8% במכירות ברבעון השלישי של 2022, ועל עלייה של 18% במכירות בתשעת החודשים שהסתיימו ב-31 בדצמבר 2022, כך דווח ב-Rough&Polished.

 

על פי הדיווח, הקבוצה רשמה "גידול דו-ספרתי במכירות של בתי התכשיטים ובתחומים עסקיים נוספים (עלייה של 8% ו-6% לפי שער חליפין קבוע, בהתאמה), שהצליח למחוק את הירידה בשיעור של 3% במכירות של יצרניות השעונים של הקבוצה (ירידה של 5% לפי שער חליפין קבוע)". 

 

קבוצת היוקרה, שבבעלותה מותגים כמו קרטייה (Cartier), ואן קליף אנד ארפלס (Van Cleef & Arpels) ופיאג'ה (Piaget), דיווחה על "התחזקות נוספת של בסיס המזומנים של החברה, שעלה ב-0.6 מיליארד אירו ל-5.5 מיליארד אירו נטו, בעקבות המסחר החזק ברבעון החולף". 

 

ואן קליף ארפלס Chaumet
צילום:Iris Hortma n

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן