קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב

מאסטרקארד: מכירות התכשיטים ירדו ב-5.4% בעונת החגים

דוח SpendingPulse של מאסטרקארד מצביע על ירידה שנתית של 5.4% במכירות התכשיטים בארה"ב, "למרות גידול של 7.6% בסך ההוצאות", כך דווח ב-IDEX Online. הדוח כולל נתוני מכירות בחנויות ואונליין בתקופה שבין 1 בנובמבר עד ה-24 בדצמבר.

 

עוד עולה מהסקר כי ההוצאות במסעדות עלו ב-15.1% לעומת התקופה המקבילה ב-2021, וההוצאות על ביגוד עלו ב-4.4%. ההוצאות על מכשירי אלקטרוניקה ירדו ב-5.3%. למרות הירידה במכירות התכשיטים ומוצרי האלקטרוניקה, סך המכירות הקמעונאיות – לא כולל מכירות כלי רכב – עלו כאמור בשיעור של 7.6%.

 

סטיב סאדוב, יועץ בכיר במאסטרקארד, אמר כי "האינפלציה שינתה את האופן שבו צרכנים בארה"ב הגיעו לעונת החגים – מחיפוש אחר העסקאות הטובות ביותר, לטובת פשרות שהכריעו את תקציב המתנות".

 

עונת החגים תכשיטי יהלומים
צילום: AlexMaster / shutterstock.com

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן