לואי ויטון תערוכת יוקרה

מכירות התכשיטים והשעונים של LVMH עלו ב-5%

קונגלומרט היוקרה לואי ויטון מואה הנסי (LVMH) מדווח כי מכירות השעונים והתכשיטים עלו ב-5% ל-8.3 מיליארד דולר בשלושת הרבעונים הראשונים של 2023 (ינואר-ספטמבר).

 

חטיבת השעונים והתכשיטים של ענקית היוקרה – הכוללת מותגים כמו טיפאני (Tiffany), בולגרי (Bulgari), שומה (Chaumet) ופרד (Fred) – רשמה התחזקות משמעות במהלך התקופה, בזכות פתיחתה מחדש המוצלחת של חנות הדגל של טיפאני'ס בניו יורק, ופרויקט חדש לחידוש רשות החנויות של הרשת, בעיקר בטוקיו. בנוסף, קולקציית "Lock" התרחבה לקטגוריות תכשיטים חדשות, והגיעה לפריסה גלובלית. כמו כן, נחשף חלקה השני של קולקציית תכשיטי היוקרה "Blue Book: Out of the Blue". על פי הדיווח, גם חטיבת תכשיטי היוקרה של בולגרי רשמה ביצועים מצוינים, "במיוחד בהשקת קולקציית Mediterranea".

 

כמו כן, שומה אירחה את תערוכת הרטרוספקטיבה A Golden Age: 1965-1985 בחנות בכיכר ואנדום בפריז, ופרד הציגה את קולקציית יהלומי המעבדה הכחולים Audacious Blue. שני המותגים רשמו "צמיחה איתנה", לדברי החברה. 

 

חנות תכשיטים בולגרי LVMH
חנות תכשיטים של בולגרי מבית LVMH בטוקיו, יפן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן