טבעת יהלום בעונת החגים

מאסטרקארד: המכירות הקמעונאיות יצמחו בעונת החגים

המכירות הקמעונאיות בארה"ב, להוציא כלי רכב, צפויות לרשום גידול שנתי של 3.7% בעונת החגים הקרובה (1 בנובמבר עד ה-24 בדצמבר), כך עולה מסקר SpendingPulse של מאסטרקארד.

 

על פי הדיווח, הצרכנים צפויים לבצע קניות במגוון ערוצים, כאשר האיקומרס צפוי להתחזק ב-6.7%, ואילו המכירות בחנויות צפויות לרשום גידול שנתי של 2.9%.

 

עם זאת, מכירות התכשיטים צפויות להתכווץ ב-0.3% לעומת אשתקד. לשם השוואה, מאסטרקארד צפתה בשנה שעברה כי מכירות התכשיטים בעונת החגים של 2022 יעלו בשיעור שנתי של 2.2%.

 

סטיב סאדוב (Steve Sadove), יועץ בכיר במאסטרקארד ולשבר מנכ"ל ויו"ר Saks Incorporated, הדגיש כי "בעונת החגים הזו, קמעונאים יתחרו על הוצאות הצרכנים. לאור מגוון האפשרויות ומגבלות התקציב, הקונים צפויים להתמקד בערך. המפתח להצלחה הוא להיות איפה שהם נמצאים, באמצעות מבצעי קידום מותאמים אישית וחוויית קנייה בחנויות".

 

מרכז קניות יוקרתי בעונת החגים
מרכז קניות יוקרתי בעונת החגים

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן