קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב

תחזית דלויט: המכירות הקמעונאיות בארה"ב יזנקו בעונת החגים של 2023

המכירות הקמעונאיות לרגל עונת החגים של 2023 צפויות לעלות בשיעור של 3.5% עד 4.6%, כך נכתב בתחזית השנתית של חברת דלויט (Deloitte). על פי תחזית זו, המכירות הקמעונאיות בחודשים נובמבר עד נובמבר, יסתכמו ב-1.54 עד 1.56 טריליון דולר. בתקופה המקבילה בשנת 2022, המכירות הקמעונאיות רשמו עלייה שנתית של 7.6%.

 

בנוסף, דלויט צופה עלייה משמעותית באיקומרס, והמכירות אונליין צפויות לרשום גידול שנתי של 10.3% עד 12.8% בעונת החגים של 2023-2024. כתוצאה מכך, המכירות אונליין בעונת החגים צפויות להסתכם השנה ב-278 עד 284 מיליארד דולר.

 

דניאל בצ'מן (Daniel Bachman), החזאי הכלכלי של ארה"ב בדלויט, מסר בהודעה לעיתונות כי "אנחנו צופים תעסוקה בריאה וגידול בהכנסות, שישמרו על קצב הגידול במכירות בעונת החגים של 2023. האינפלציה, שהייתה אחראית לרוב העלייה בשווי המכירות הקמעונאיות בשנה שעברה, צפויה להתמתן. זה אומר שהשווי הכולל של המכירות הקמעונאיות יצמח לאט יותר לעומת אשתקד. התחזית שלנו משקפת גם ירידה בחסכונות מהתקופה שקדמה לקורונה, מה שגם יכביד על המכירות הקמעונאיות, כפי שזה בא לידי ביטוי בתחזית הצמיחה הנמוכה יותר שלנו לעונה זו".

 

עונת החגים תכשיטי יהלומים
מתנות וקניות לעונת החגים

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן