מרכז קניות יוקרתי בעונת החגים

מאסטרקארד: ירידה קלה במכירות התכשיטים בארה"ב למרות התחזקות בעונת החגים

הוצאות הצרכנים האמריקאים על תכשיטים ירדו ב-2% בעונת החגים, למרות עלייה כללית במכירות ומגמה כלכלית חיובית, כך עולה מדוח SpendingPulse של מאסטרקארד, כפי שדווח ב-IDEX Online.

 

בתקופה שבין 1 בנובמבר ל-24 בדצמבר, נרשמה עלייה שנתית של 3.1% בסך המכירות הקמעונאיות (להוציא כלי רכב). ההוצאות על מסעדות רשמו על הגידול הגבוה ביותר, בשיעור של 7.8%, ואחריהן הוצאות על ביגוד, שרשמו צמיחה של 2.4%. המכירות אונליין צמחו ב-6.3%, לעומת עלייה של 2.2% במכירות בחנויות פיזיות.

 

הכלכלנית הראשית של מכון מאסטרקארד לכלכלה, מישל מאייר (Michelle Meyer), אמרה בתגובה כי "בעונת החגים הזו, הצרכנים הגדילו במכוון את ההוצאות. הרקע הכלכלי נותר חיובי, עם עלייה בריאה במספר המשרות, מה שהקל על לחצי האינפלציה, וחיזק את הצרכנים שחיפשו את המוצרים והחוויות שהם הכי רוצים". 

 

טבעת יהלום בעונת החגים
טבעת יהלום בעונת החגים

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן