מכירה פומבית תכשיטי יהלומים

שנה מצוינת לכריסטי'ס הונג קונג: ההכנסות הסתכמו ב-835 מיליון דולר

בית המכירות הפומביות כריסטי'ס הונג קונג פרסם את תוצאות הפעילות בשנת 2022, ומדווח כי המכירות הפומביות שערך במהלך השנה הכניסו בסך הכל כ-835 מיליון דולר, בנתון השלישי בגובהו אי פעם, ועקפו את היקף המכירות שקדם לקורונה, כך דווח בהודעה לעיתונות.

 

במהלך השנה, 21% מהקונים רכשו פריט לראשונה, 40% מהם מדור המילניום, ו-30% מהם קנו אונליין. במהלך השנה נקבע שיא של 15 מכירות פומביות, ו-58 פריטים השיגו מעל 10 מיליון דולר הונג קונגי (כ-1.285 מיליון דולר). בנוסף, מספר שיא של 30 מיליון צופים צפו במכירות אונליין.

 

סך מכירות השעונים על ידי כריסטי'ס הונג קונג הסתכם בשנה החולפת ב-69 מיליון דולר. מכירות התכשיטים הפומביות Magnificent Jewels גרפו בסך הכל 46,222,488 דולר.

 

נשיא חטיבת אסיה-פסיפיק של כריסטי'ס, פרנסיס בלין (Francis Belin), אמר כי "נרשמו המון מסקנות חיוביות במכירות הפומביות של כריסטי'ס הונג קונג באביב, שהפגינו את העמידות של השוק וכוח המשיכה של חפצי אמנות ויוקרה, למרות התנודתיות בכלכלה העולמית […]".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן