קניון חג המולד עונת החגים ארה"ב

ארה"ב: המכירות הקמעונאיות התחזקו ביולי

המכירות הקמעונאיות בארה"ב זינקו בחודש יולי ב-32% והסתכמו ב-696.4 מיליארד דולר, ובכך "עקפו את הנתונים שנרשמו ביוני", כך עולה מנתוני לשכת מפקד האוכלוסין של ארצות הברית, כפי שפורסם ב-Diamond World.

 

נשיא ומנכ"ל פדרציית הקמעונות הלאומית (NRF), מת'יו שי (Matthew Shay), אמר כי ניתן לייחס את העלייה לאירועים כגון ה- Prime Day של אמזון, ומבצעים אחרים לקידום מכירות.

 

שי ציין כי "המכירות הקמעונאיות ביולי מראות את ההשפעה הנמשכת של הוצאות הצרכנים על הכלכלה, אפילו בזמן אתגרים כלכליים. למגמה זו תורמת הצמיחה הנמשכת בשוק העבודה ועליית השכר. קמעונאים מחויבים לספק מוצרים חיוניים במחירים תחרותיים, ופונים למשפחות וסטודנטים, בעודנו מתקרבים לסיומה של עונת החזרה ללימודים, שצפויה לשבור השנה את שיאי המכירות".

 

לאחרונה דווח כי בחודש יולי, מכירות התכשיטים והיהלומים בארה"ב רשמו ירידה של 5.1%, וזאת בהמשך לירידה של 2.8% בחודש יוני. השווי המשולב של מכירות התכשיטים והיהלומים רשם ירידה שנתית של 10.8%, בעקבות ירידה של 8.7% ביוני.

 

חנות תכשיטים יהלומים מכירות
חנות תכשיטים בארה"ב 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן