לואי ויטון תערוכת יוקרה

עלייה חדה בהכנסות של ענקית היוקרה LVMH

ענקית היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) רשמה הכנסות שיא של 42.2 מיליארד אירו (כ-46.5 מיליארד דולר) במחצית הראשונה של 2023 – עלייה שנתית של 15%, כך דווח באתר החברה.

 

חטיבת התכשיטים והשעונים רשמה גידול אורגני של 13% בהכנסותיה במחצית הראשונה של 2023, כאשר הרווחים מפעילות חוזרת עלו ב-10%. בתחום התכשיטים, "טיפאני נהנתה ממומנטום מצוין בזכות ההצלחה יוצאת הדופן של פתיחתה מחדש של ה-Landmark [חנות הדגל] בניו יורק". כמו כן, נמסר כי בולגרי (Bulgari) רשמה "צמיחה חזקה", והשקת קולקציית תכשיטי היוקרה Mediterranea רשמה "ביצועים יוצאים מן הכלל". גם המותגים שומה (Chaumet) ופרד (Fred) "רשמו צמיחה חזקה במחצית הראשונה של השנה".

 

יו"ר ומנכ"ל LVMH, ברנר ארנו (Bernard Arnault), אמר כי "LVMH השיגה תוצאות מצוינות במהלך ששה חודשים של אי ודאות כלכלית וגיאו-פוליטית נמשכת […] בזכות ההשתוקקות למותגים שלנו, אנחנו נכנסים למחצית השנייה של השנה עם אמון ואופטימיות […]".

 

חנויות תכשיטי יוקרה של ואן קליף אנד ארפלס ושומה בטוקיו, יפן
חנויות תכשיטי יוקרה של ואן קליף אנד ארפלס ושומה בטוקיו, יפן

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן