טיפאני תכשיטים סין

מכירות התכשיטים של טיפאני'ס עלו ב-8% בעונת החגים

ענקית התכשיטים טיפאני ושות' (Tiffany & Co) מדווחת כי המכירות נטו ברחבי העולם בחודשים נובמבר-דצמבר עלו ב-8% ל-1.05 מיליארד דולר, כולל עלייה של 5% במכירות באותן חנויות. בהודעה לעיתונות שפרסמה, ייחסה טיפאני'ס את העלייה במכירות לצמיחה באזורים השונים ובקטגוריות מוצרים שונות.

 

מהדיווח עולה כי באמריקה נרשמה עלייה של 7% במכירות של טיפאני'ס, שהסתכמו ב-516 מיליון דולר. באזור אסיה-פסיפיק, סך המכירות עלו ב-16% ל-232 מיליון דולר. ביפן, סך המכירות עלו ב-1% ל-145 מיליון דולר. ובאירופה, המכירות רשמו עלייה נאה של 14% ל-136 מיליון דולר.

 

מנכ”ל טיפאני'ס, אלסנדריו בוליולו (Alessandro Bogliolo), אמר כי "אנחנו שבעי רצון מהשיפור במכירות במהלך עונת החגים, באזורים ובקטגוריות שונות, הן בחנויות והן אונליין. קולקציות תכשיטי האופנה המרכזיות שלנו המשיכו להציג ביצועים טובים, ולקוחות התלהבו לא פחות מתכשיטי ושעוני היוקרה שלנו, ומהקולקציה החדשה של אקססוריז ומוצרים לבית. כמה פריטים יוקרתיים נוספים תרמו עוד לביצועים המכירות שלנו […]".

 

טיפאני'ס הוסיפה כי היא צופה עלייה חד-ספרתית בינונית במכירות ברחבי העולם בשנת הכספים 2018.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן