טיפאני חנות דגל ניו יורק

בהשקעה של חצי מיליארד דולר: טיפאני'ס פתחה מחדש את חנות הדגל בניו יורק

ענקית התכשיטים האמריקאית טיפאני אנד קו (Tiffany & Co) סיימה את המיתוג מחדש של חנות הדגל בניו יורק סיטי, שתיקרא The Landmark. טיפאני'ס השקיעה על פי ההערכות כ-500 מיליון דולר בשיפוץ וחידוש חנות התכשיטים בשדרה החמישית, שנפתחה מחדש ב-26 באפריל.

 

לפתיחת החנות התייצבו שורה של סלבריטאים מהשורה הראשונה, ובהם גל גדות הישראלית, אניה טיילור-ג'וי, זואי קרביץ, מייקל ב. ג'ורדן, דווין ווייד, גבריאל יוניון, ברוקלין וניקול הפלץ-בקהאם, ורבים נוספים שהגיעו לפתיחה המחודשת של החנות האייקונית.

 

קונגלומרט היוקרה הצרפתי LVMH (לואי ויטון מואה הנסי) רכש את טיפאני בינואר 2021, תמורת 15.8 מיליארד דולר. מנכ"ל LVMH, ברנר ארנו (Bernard Arnault), סיפר לוול-סטריט ג'ורנל על ההחלטה לשפץ את המבנה בן 10 הקומות, ואמר כי "נאבדנו בבניין. הצלחנו להיאבד בחנות שלנו. אמרתי שאנחנו חייבים לעבוד על זה". 

 

בתוך כך, LVMH מסרה כי בכוונתה לרכוש מניות רוב בקבוצת Platinum Invest Group, "הבעלים של יצרניות התכשיטים הצרפתיות אורסט (Orest) ואביס (Abysse)", כך דווח ב-IDEX Online.

 

פרטי העסקה שצפויה להיסגר בקיץ טרם פורסמו. מ-LVMH נמסר כי המהלך "יוסיף ויחזק את יכולות הייצור של טיפאני אנד קו". לחברות אורסן ואביס יש חמישה מפעלי ייצור, המעסיקים קרוב ל-800 איש.

 

נשיא ומנכ"ל טיפאני'ס, אנתוני לדרו (Anthony Ledru), ציין כי "הרכישה הזו היא צעד חשוב לבית שלנו. היא תאפשר לנו לחזק את המחויבות שלנו לאיכות הגבוהה ביותר, ולהרחיב את יכולות הייצור שלנו, כדי לתת מענה לביקוש הגובר מצד לקוחותינו".

 

LVMH היא הבעלים של שורת מותגים עולמיים מוביליים בתחום התכשיטים והיוקרה, ובהם לואי ויטון (Louis Vuitton), כריסטיאן דיור (Christian Dior), ספורה (Sephora), פנדי (Fendi) וטיפאני אנד קו. ענקית היוקרה דיווחה על זינוק של 17% בהכנסותיה השנתיות, שהסתכמו ב-23.13 מיליארד דולר. מכירות התכשיטים והשעונים של הקבוצה עלו ב-11% ל-2.85 מיליארד דולר ברבעון הראשון של השנה.

 

 

חנות תכשיטים בולגרי LVMH

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן