טיפאני חנות דגל ניו יורק

טיפאני תעצב מחדש מעל 300 חנויות תכשיטים

קונצרן היוקרה LVMH (לואי ויטון מואה הנסי), הבעלים של ענקית התכשיטים האמריקאית טיפאני אנד קו (Tiffany & Co) מאז 2021, מתכנן לעצב מחדש את יותר מ-300 חנויות החברה, כך דווח ב-IDEX Online.

 

בשיחת ועידה עם עיתונאים, אמר סמנכ"ל הכספים של LVMH, ז'אן-ז'אק גיני (Jean-Jacques Guiony) כי החברה רוצה לחדש את רוב החנויות ברשת של טיפאני "תוך 3-4 שנים מקסימום", והוסיף כי "זו עלות משמעותית שאנחנו חייבים לשאת בה. בכנות, לא ניתן לעשות עם הרשת הקיימת את מה שאנחנו רוצים לעשות עם המותג. אין ולו חנות אחת, חוץ מאלו שכבר חידשנו, שעומדות בסטנדרטים שלנו. וייקח זמן והרבה כסף לחדש אותן".

 

LVMH רשמה במחצית הראשונה של 2023 הכנסות שיא של 42.2 מיליארד אירו (כ-46.5 מיליארד דולר) – עלייה שנתית של 15%, כך נכתב באתר החברה. חטיבת השעונים והתכשיטים של LVMH השיגו גידול אורגני של 13% במחצית הראשונה של השנה, ורווחי החברה מפעילויות חוזרות עלו ב-10%. בתחום התכשיטים, "טיפאני נהנתה ממומנטום מצוין ורשמה הצלחה יוצאת דופן בפתיחתה מחדש של חנות הדגל בניו יורק", כך נמסר. גם בולגרי (Bulgari) רשמה "צמיחה חזקה" והשקת קולקציית תכשיטי היוקרה שלה, Mediterranea, רשמה "ביצועים יוצאים מן הכל". כמו כן, גם המותגים שומה (Chaumet) ופרד (Fred) "רשמו צמיחה חזקה במחצית הראשונה של השנה".

 

חנות תכשיטים של בולגרי מבית LVMH
חנות תכשיטים של בולגרי מבית LVMH

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן