לכל דבר יש פעם ראשונה, ומשטרת פריז למדה זאת שוב לאחרונה: אזרח הרפובליקה הדמוקרטית של קונגו נעצר בתחנת הרכבת Gare du Nord שבעיר האורות, כאשר ברשותו יהלומי גלם בשווי של כ-320,000 דולר, שאותם החביא בתחתוניו, כך דווח ב-Gem Konnect.
השוטרים נתקלו בחשוד כשניסה לתפוס רכבת לבריסל. היהלומים היו בגדלים שונים, ומשקלם הכולל הגיע לכ-4,000 קרט. יהלומי הגלם התגלו חבויים בשקיות פלסטיק, שהוסתרו כאמור בתחתוני החשוד. מיותר כנראה לציין כי אף אחד מאותם יהלומים לא הגיע עם תעודת קימברלי.
על פי הדיווחים, אותו אדם נסע מהרפובליקה הדמוקרטית של קונגו לצרפת, בטרם נעצר על ידי משטרת צרפת בתחנת הרכבת Gare du Nord, ומשם נלקח לחקירה.







