יצוא יהלומי הגלם של בוצואנה רשם בחודש יולי זינוק מרשים, כך על פי נתוני הבנק המרכזי במדינה, שצוטטו ב-Art of Jewelry. בחודש יולי אשתקד צנח יצוא הגלם של המדינה האפריקאית לאפס.
מנתוני הבנק של בוצואנה עולה, כי המדינה ייצאה מהמכרות הגדולים שלה משלוחי יהלומים בסך 438.9 מיליון דולר. בחודש יולי 2015 לא נמכרה תפוקה ממכרות אלו.
נתוני חודש יולי היו הגבוהים ביותר מאז השיא שנרשם באפריל: 566.6 מיליון דולר. בחודש מאי ירד היצוא ל-70.3 מיליון דולר ובחודש יוני הסתכם ב-342.8 מיליון דולר. במחצית הראשונה של השנה ירד היצוא ב-1.8%, ל-1.8 מיליארד דולר, אך התאושש ב-16% ברבעון השני והסתכם ב-979 מיליון דולר.







