ביתן היהלומים הישראלי משך השנה עניין רב בתערוכת התכשיטים של הונג קונג, שהתקיימה ב-16-20 בספטמבר. הביתן השתרע על פני מעל 900 מ"ר, ואירח 59 חברות ישראליות. במרכזו הוקם הלאונג' של מכון היהלומים, שכלל מסופי Get-Diamonds Show, שאפשרו למבקרים לחפש יהלומים לפי קטגוריות, במלאי של המציגים הישראלים.
נשיא בורסת היהלומים, יורם דבש, סיכם כי "התנועה בביתנים הישראלים הייתה ערה רוב הזמן, וזכינו לראות מספר מכובד של לקוחות אשר פקדו את המקום". נשיא הבורסה ציין כי התערוכה הייתה טובה מהציפיות, לאור הפרסומים על המתיחות הפוליטית וההפגנות לאחרונה בהונג קונג.

כחלק מהפעילות לקידום ענף היהלומים הישראלי, במהלך התערוכה, עלו עדכונים בלתי פוסקים ע"י צוות הניו מדיה של מכון היהלומים, בערוצי המדיה השונים, כולל מענה אונליין לפניות של מבקרים, ומשיכת קניינים לביתן הישראלי. הפוסטים והסרטונים שעלו זכו לאלפי צפיות – צפו בטעימה מהפעילות הדיגיטל לקידום התערוכה והביתן הישראלי בהונג קונג:

בפייסבוק:
HK September 2019 – Come visit us at the IDILounge, Booth 9C20! #GetDiamnondshows #IDILounge
תחום היהלומים והתכשיטים בעידן הדיגיטלי חייב לשלב פעילות פיזית לצד פעילות אונליין תומכת. בהתאם לכך, מכון היהלומים צפוי להמשיך ולהגביר את פעילותו הדיגיטלית, במטרה לקדם ולתמוך בענף היהלומים הישראלי – בכל זמן ומכל מקום.