פוראברמארק יהלום דה בירס

תקציב שיווק היהלומים של דה בירס – הגבוה מזה עשור

דה בירס (De Beers) תגדיל השנה את תקציב השיווק שלה ל-140 מיליון דולר – תקציב השיווק הגבוה ביותר של ענקית היהלומים מאז 2008, כך נמסר בהודעה לעיתונות שעליה דווח ב-Gem Konnect. במהלך שנות ה-2000, דה בירס השקיעה מדי שנה כ-100 מיליון דולר בשיווק יהלומים.

 

דה בירס הדגישה כי בכוונתה להתמקד בשלושת השווקים הגדולים ביותר – ארה"ב, סין והודו. על פי אותו דיווח, דה בירס "תמקד כעת את מלוא תשומת לבה במותגים פוראברמארק (Forevermark) ותכשיטי היהלומים של דה בירס (DBDJ), וכן תגדיל את תרומתה לאיגוד מפיקות היהלומים (DPA)".

 

מנהל השיווק של דה בירס, סטפן לוסייה (Stephen Lussier), אמר כי "אסור לנו להתייחס לצמיחה עתידית כמובנת מאליה. הגדלת ההשקעה שלנו, מעמדה חזקה, תסייע לתמוך בביקוש המתמשך בשווקים מפותים ומתפתחים, במיוחד בקרב דור המילניום".

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן