קמפיין יהלום הוא לנצח

דה בירס מחזירה את קמפיין "יהלום הוא לנצח"

ענקית היהלומים דה בירס (De Beers) צפויה להשיק מחדש את הקמפיין האייקוני "יהלום הוא לנצח" (A Diamond is Forever), בהשקעה של 20 מיליון דולר, על מנת לחזק את הביקוש ליהלומים טבעיים בארה"ב ובסין במהלך עונת החגים לשנת 2023, כך דווח ב-Rough&Polished.

 

המהלך הוא חלק מפעילותו הנוכחית של המותג, ויכלול גם חזרה לקמפיין Seize the Day ("נצלו את היום"), שעודכן על מנת להעביר כמה מהערכים החשובים לדור הצרכנים הצעירים בימינו. 

 

דה בירס מתכננת לנצל את ההשקעה בסך 20 מיליון דולר, על מנת להעביר מסר לרוכשי מתנות לקראת החגים, בתמהיל מגוון בשתי המדינות, שיכלול פרוסם בפרינט, במרחב הציבורי ובמדיה הדיגיטלית, וכן תוכן של משפיעני רשת. 

 

מנכ"ל דה בירס, אל קוק (Al Cook), הסביר כי בהשקת הקמפיין הזה לקראת עונת החגים, דה בירס מתכוונת לתמוך בתעשייה, לחזק את הביקוש הצרכני, ולהביע אמון בעתידו של שוק היהלומים.

 

 

כתבות נוספות בנושא

דילוג לתוכן