ענקית היהלומים הרוסית אלרוסה (Alrosa) פרסמה את תוצאות הביניים בפרויקט לשיפור ביצועי חטיבת המכירות של החברה, ודיווחה כי התהליך שקודם למכירות בשנים 2018-2021 סייע לה לצמצם ביותר מ-4 מיליון קרט את כמות היהלומים שמצויים בתהליך העבודה, ו"שחרר למכירה יהלומי גלם בשווי מעל 300 מיליון דולר".

התהליך, שהחל ב-2018, נועד להאיץ את הפקת היהלומים, ולצמצם את נפח היהלומים במלאי החברה (כלומר, יהלומים שעזבו את מפעל העיבוד, אבל עדיין לא מוכנים למכירה).

בשלוש השנים שהסתיימו ב-2021, "מערכת ניהול הייצור הגמישה" שהקימה חטיבת המכירות סייעה לצמצם ב-30-40% את משך מחזור הפקת היהלומים לפני המכירה. כתוצאה מכך, נפח היהלומים המצוי בתהליך העבודה ירד ב-4.3 מיליון קרט עד סוף 2021, וזה "שיחרר 320 מיליון דולר מההון החוזר בשנים 2018-2021".