משרד הכלכלה של איחוד האמירויות הערביות מינה את אחמד בין-סוליאם (Ahmed Bin Sulayem) ליו"ר הרשמי של איחוד האמירויות בתהליך קימברלי (KP) בנובמבר 2015. איחוד האמירויות הערביות יוביל את KP שהוקמה ב-2003, ומונה כיום 54 נציגים של 81 מדינות.
בין-סוליאם אמר, כי כיו"ר KP מטרתו היא לחזק את הקשרים בין הממשלות, מקבלי ההחלטת בתעשייה והחברה האזרחית של KP. סוליאם גם אמר, כי יפעל לסייע למדינות חדשות שמצטרפות למועצה ומדינות המעוניינות להצטרף באמצעות עזרה טכנית, הדרכה, ובניית קונצנזוס באמצעות סמינרים
בין-סוליאם הדגיש, כי בשנים שחלפו מאז הקמת KP, שגשג הסחר היהלומים של דובאי. בעוד ב-2003 הסתכמו נתוני הסחר ב-5 מיליון דולר, הם זינקו ללמעלה מ-35 מיליון דולר ב-2014.







